Zgłoszenia awarii oświetlenia ulicznego
Zgłoszenia awarii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siennica przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu pod numerem 25 747 43 38, 25 757 20 20 lub mailowo: gmina@ugsiennica.pl.
Przy zgłoszeniu należy podać:
- Miejscowość, w której doszło do awarii,
- Numer słupa lub prosimy o podanie numeru posesji przy której usytuowany jest słup oświetleniowy lub możliwie przybliżonej lokalizacji, tj. ulicy/drogi przy której jest oświetlenie lub innych informacji, które pomogą firmie konserwującej oświetlenie uliczne sprawniej dotrzeć bezpośrednio do miejsca awarii,
- W treści wiadomości prosimy również o szczegółowe opisanie awarii, np.: lampa nie świeci, zaświeca się i gaśnie, ciąg lamp nie świeci na danej linii lub cała miejscowość, lampy świecą się w dzień, za wcześnie wyłączają się lub za późno włączają się.
Dziękujemy za zgłaszanie wszelkich awarii, co pozwala utrzymać bezpieczne i sprawne oświetlenie na terenie naszej gminy.